2014-06-05 @ 18:59:13 / Torsten

Studenten 2013


Idag är det exakt ett år sedan som vi tog studenten! Kan inte förklara med ord hur mycket jag saknar min älskade klass, för jag kan säga med säkerhet att jag kunde inte fått mer tur, sicka underbara mänsker! Kan även säga med säkerhet att studenten var den roligaste dagen i mitt liv, lyckan man kände den dagen är oslagbar. Blir inte lite avis när alla årets studentbilder dyker upp i nyhetsflödet på facebook. Om jag kunde så skulle jag vilja spola tillbaka tiden och göra om denna dagen, göra om de tre åren, för det var den bästa tiden i mitt liv!
 
Här kommer en bildbomb från våran student 2013!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
/Jonna



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: