2014-06-10 @ 10:28:49 / Torsten

Så jobbigt med rubriker när man inte vet vad man ska skriva


Sitter på jobbet för tillfället och ringer för fullt! Måste faktiskt säga att jag gillar mitt jobb, visst, man kan få mycket skit av gamle tjurkärringar och tjurgubbar om dagarna men satans va sköj det är när det går bra. Kan ju passa på att säga till alla som läser detta att: Var snälla mot telefonförsäljare för bövelen! De sköter bara sitt jobb och tror inte du som sitter i kassan på ica skulle vilja bli bemött med: "dra åt helvette" eller "hur fan kan du leva med dig själv din jävel". Det kan såklart förstöra en hel dag så om du inte vill ha något säg bara "Nej tack" och lägg på.
 
Iaf, måste säga att livet är förjäkla bra för tillfället! Börjar bli riktigt varmt här nu på malta och har flera saker att se fram emot fram över! Längtar som inåt till midsommar bland annat, kommer bli sick! Ett gäng på jobbet har hyrt ett hus med pool o hele köret där vi ska bo över helgen! 
 
Har haft en del hemlängtan det senaste men nu börjar det verkligen släppa, känner mig på topp och allt lixom flyter på..därimot känns det riktigt åt helvette rent ut sagt att jag inte var på Ullevi och såg Håkan i lördags..satt faktiskt och grät en skvätt i min mycket bekväma soffa i vår lägenget på savoy gardens till hans låtar på lördagskvällen när jag fick se alla snapchat och bilder på instagram m.m haha! 
 
Menmen! Livet på Malta är verkligen inte fy skam så ska ej klaga! Gör ett inlägg senare ikväll med lite bilder från helgen. Hoppas ni alla har det bra där hemma i sommarsverige, nu är rasten slut så nu ska jag ringa vidare! 
 



Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: